2/03/2011

ben senden bahsettim bu yazıda!

hello everybööödy,
veee güneş çıkar lady gülümser :)

meselaa şimdi şu aşağıdaki videoyu tıklayıp o totunuzun yapıştığı masadan kalkıp azcık kıvırsanız! hahah çok eğlenceli olur (ofis ortamında düşündüm de!) bir kaç isim var tanıdığımı hissettiğim, anlatıyorum dinleyin :)
mesela senaryomuz şöyle; sevgili aslı böyle hafiften ağır bir havası var, daha olgun; olayları yorumlaması, mantıklı şeyler söylüyor hep, ama bence müziği duyar duymaz kalkıp dansetme potansiyeli olanlardan! hmm dereotu; o kesin danseder ya! insan hem mi pozitif enerji yayar etrafına canım! ha mesela sevgili öküz eminim sadece dinler, belki ayağıyla ritm tutar ne dersiniz? :)
depresan, ben onu hafiften kendime benzetiyorum, yani benzetmek diil de ne biliim bişi var yakın hissediyorum kendimi.. evet o da dansedeceklerden, o cool görüntüsünün altında çılgın biri var bence!
çellocuummm, o daha ilk tınıları duyunca başlar kıpırdanmaya (bu ara pek gözükmüyor ama) hatta hiç çekinmez bence kalkıp müziğin ritmine bırakır kendini! çıtırcım, gülümser ilahi lady'cim der :) sevgili mia da dans edeceklerden bence :* bak kutupayusum da biraz ağırdır lady gözünde ama kıvırtır kesin, kıvırtır di mi? :p
ve liste uzar gideer :)

e herşeyi benden beklemeyin canım, siz yazın dans ettiyseniz, olmaz mı?
öpüldünüz koooccccamann :*

8 yorum:

  1. Sabah sabah cebinden yarım kamyon para çıksaydı, eminim sen de somurta somurta/tatsız izlerdin videoyu..

    YanıtlaSil
  2. Aha... yine de totom seyirdi sanki :P

    YanıtlaSil
  3. yarım kamyon para çıkıcak, ben somurtucam, haha yok öle bi ihtimal :)

    YanıtlaSil
  4. haaaa , dur zor anladım, yazık sana hafifledin sen yani :s ben de para geldi zannettim be, hay allah : yazık sana!

    YanıtlaSil
  5. Sana çıkmayacak; senden çıkacak kıro..

    Aha bu da Öküz'den kontra-şarkı... Afiyet olsun ;)
    Gary Moore - Walking by myself, http://www.youtube.com/watch?v=Tp3P7UGz4j4

    YanıtlaSil
  6. okurken gülümsedim doğru, ama şarkı çalarken göreydin bi.. :D

    YanıtlaSil
  7. haha sensin kıro :p kontra-şarkı demek; ağır olmuş be öküzcüm, şimdi oldu mu benim kıvrak melodilerimin üstüne :)

    çıtırcımmmmmm, süpersin :*

    YanıtlaSil
  8. milady bazi seyler bulasici ya, sizin gulumsemeniz de bana bulasti. gun boyu yuzumden dusmedi:)
    dans mi?
    ofis cidiyetinden siyrilip evimize donmeyi bekledik, sonrasi malum zaten:))
    hem sarki hem gulumseme icin tesekkur ve tesekkur..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...