2/18/2011

aşk sınıyor bizi.

kelimelere boğuldum blog. ama diyorum ya, boğuldum. onları çıkarıp, tükürüp atamadım. gelip gelip dizildiler boğazıma. bir atlattım, iki atlattım hatta ben o kadar güçlüyüm ki üçüncüyü de atlattım ama artık diil.. atlatabileceğim hali kalmadı..
tam diyorum oldu şimdi. sonra bakıyorum olmamış. inişler çıkışlar.. gidip bitmiyorlar. yaşlı gözlerle bana baktığında unuttum ben herşeyi. oysa gözyaşları hiç birşeyi silmez sen de ben de biliyoruz. hiç silmedi.


herşeye sahip olma isteği. bence sende de var bu istek bende de.. aynı anda herşeyi istiyorsun. ama o belki istediğini alman kadar kötü değil. sen sadece istiyorsun. ve oluyor.


insanı hiç zorlamaz varlığını bilmediği şeyler. mesela sen. sen önce alıştırdın. ama ne alıştırmak. büyüdün. büyüttün. başka biri yaptın beni. hiç olmayan biri oldum ben. hiç hem de.

geçti bu anlattıklarım. eskidi.



siz mesela frida'nın hayata aşkını biliyor musunuz? bütün o zorluklara rağmen! nasıl haksızlık ediyoruz hayatımıza. ben mi ben de kendime..





pekiii.... bi de bu var..

"aşkı sadakatle anlatabilir misiniz?..
ya da sadakatsiz olan şeylerin aşk olmadığını söyleyebilir misiniz?.."


geçti bu anlattıklarım. eskidi.
 

*sahi fotoğraflarım nasıl?


5 yorum:

  1. Keşke anlatabilsem bende. Bazen söylemek istediğim o kadar çok şey birikiyor ki yazmaya değil düşünmeye bile tahammül edemiyorum..

    sen yazmışsın üstelik çok güzel yazmışsın..

    YanıtlaSil
  2. geçiyor anlattıkların(mız) eskiyor bile ama neden hep aynı burukluğu yaratıyor lady'im?

    YanıtlaSil
  3. Lady'm Frida'nın hayata olan aşkını biliyorum ve evet sayı duyuyorum. Sen de tükür kelimelerini, at ki; içinde iyi şeylere yer açılsın.

    YanıtlaSil
  4. yazamadım aslında pariscim.. yetmedi, kesmedi.. hep denemek mi lazım?

    çıtırcım, bilebilsem keşke.. anlatırdım sana da.

    YanıtlaSil
  5. sevgili aslı, hayranım pozitifliğine, öpüyorum kocaman ;)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...