8/01/2010

pazar dingini

sabahtan beri pek birşey yapmadım..sadece müzik dinledim (bol bol), düşündüm. konuştum bi de.

perdeler biraz kıpırdanmaya başladı saat ilerledikçe. aramız iyi diil sıcakla. kaşlarımızı çatıp bakıyoruz birbirimize. ama o çok görmüş geçirmiş; bana şöyle bir yukarıdan bakıyor. onun istediği gibi oluyor herşey.. şansımı zorluyorum ama ben de.. pes etmek yok. müdahil olduğun kadar varsın..

düşünceler hep aynı seyirde. ne var içlerinde? galiba (sonuçlanacak / sonuçlanmasını beklediğim) pek birşey yok. düşünmeye derinlere dalmaya isteğim yok. gayet basit algım; evet yada hayır.. var yada yok.. bugün mü; "evet" ve "yok"!

günlerden pazar. tembelim.. ve dingin çok şey.

...


"..rengarenk bir yumak gibi kendimi açıyorum ya da çocukların ipleri açık parmaklarına dolayıp sonra da elden ele geçirdikleri ip oyununu oynuyorum kendimle. dikkat ettiğim tek şey, başparmağın altına denk gelen düğümü kaçırmamak. sonra ellerimi ters çeviriyorum ve ortaya yeni bir şekil çıkıyor. arkasından yeniden başlıyorum.." (f.pessoa)

6 yorum:

  1. perdeyi geceleri görmelisin. denizin karşısındayım perde gündüzleri sürekli hareket halinde -bugün hariç- geceleri kıpırdamıyor. geceleri daha çok uçuşması gerekmez mi? birde her gece bir tane -ama sadece bir tane- sivri sinek kendini öldürtmeye geliyor. tabi izler bırakıyorlar vücudumda o ayrı :) bitsin yaz, bitsin yani nolur ki yeter di mi bu kadar :)

    YanıtlaSil
  2. bide bu
    http://fizy.com/s/104sbx

    YanıtlaSil
  3. bende sıcakla boğuşup evden dışarı çıkmadan miskilik yapanlardanım:)

    YanıtlaSil
  4. bence bugün herkes böyleydi.. :)

    YanıtlaSil
  5. Bugün extra sıcaktı, öyle değil mi?

    Gerçi denizden çıkmadım bütün gün; ama, yine de pek sıcak gibiydi işte dışarıdan bakıldığında. Öyle gözlemledim ben en azından ;)

    YanıtlaSil
  6. çoooook sıcaktı öküzcüm :(
    ama biri nispet yapıyo galiba "bütün gün denizden çıkmadım" falan! hiç olmadı bu :p

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...