8/23/2010

bulut geçti..


dünden beri yazmaya heves ediyorum.. ama otur kalk ay şuydu, ay buydu derken yazamadım bir türlü.. tamam şimdi oldu.. şöle sakin sakin konuşabilirim accıkın :)

tatil bitti efenim (hiç bitmesin isterdim)! güzel bitti, bugün ofis bile nispeten kolaydı! güzel bitti ama pek maceralı başladı.. daha kapıdan adımımı atar atmaz ilk bombayı patlattım; neymiş efendim telefonumu unutmuşum! yok artık! ben! (hatta herkes mi demeli?) telefonsuz adım atmayan ben! (evet abartı var içinde).. ya buzdolabının kapağını açık unutmaya ne demeli?! vallahi billahi.. yani bununla dalga geçilmez de neyle geçilir?! çekinmeyin :s

tatile dair anlatacak çok şey var.. bir o kadar da hiç birşey yok! bol güneş, bol dalga sesi.. gökyüzüne dalıp gitmek.. sahildeki masalarda rakı balık keyfi.. dalganın sahile vurması sonra hiçbirşey olmamış gibi getirdiği o taşları geri sürüklemesi.. o ses.. güleryüzlü insanlar.. müzik.. yüzlerce yıldız.. ve size getirdiğim nacizane birkaç fotoğraf!

....ve müziğimiz burdan!

öpüldünüz..

















2 yorum:

  1. fotolar kışkırtıcı...hoşgeldin :p

    YanıtlaSil
  2. hoşbulduk kutupayusu'm' :)
    iyelik ekinin değişik bir uygulaması oldu bu hehe :)))

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...