8/02/2010

mektuplar 1

sevgili* s.
(*sevgili kelimesinin uygunluğu konusunda emin değilim.)

(senden) gideli beri sorguluyorum hep. herşeyi. geçen zamanı. olan biteni. hep aynı yere çıkıyor, aynı noktayı gösteriyor (can sıkıcı) oklar*. (*yönlendirme oklarının maliyeti neydi?) ...ne kadar zaman geçti yıldızdan bu yana? (biliyorum yıldızların ismini bulmak kolay değildir!)

ölçüp biçiyorum. olmuyo. bi türlü oturmuyo.

puzzle gibi. sorun, parçaların bi çoğunun birden fazla yerinin olması. evet birden fazla yere uyuyorlar. (eksik parçalar mı var ne? yanında götürdüğüne inanmam. ne varsa olduğu yerde bırakıldı. biliyorum. gözlerimle gördüm.)

zaman kavramım yok. yıldönümüm yok. hangi aydı onu hatırlamıyorum. sadece soğuk bir akşamdı onu biliyorum. kulağımda sorular. asla yanıtını duyamayacağın sorular. sessizlik. kızgınlık. (sonra mor kocaman bir çiçeği olan taç aldım kendime.)

parçalar eksik, cebindekileri bırak diyorum (sesimi duydun mu emin değilim). yerlerini çoktan bulmuş olanları bile kaldırıyorsun kaşla göz arasında. (nasıl başardınsa. yakınında bile değildin oysa.) haksızlık. oysa parçaları yerlerine koymak için zaman eskimişti..

çok gerçek herşey. (gerçeği sevmiyorum.) istemiyorum ki niye rüyamdasın? (yazmak zor, emek ister!) o'nun öyküsüne uyanıyorum.. (yine mi s.?)

sonra anahtarı çıkarıyorum. artık içeri girmem gerekiyor. yorgunum. üstteki kilidi kapatmamışım. şanslı günüm olmalı.

sonra... sonra ben kapıyı kapıyorum ardımdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...