11/03/2011

iyi ki (yarın) doğdum!

32 yaşımın dolmasına birkaç saat kaldı.. dolan yaş söylenir bizde :) yarın benim doğumgünüm!

32 yaşımda nelerim var düşündüm şöyle bi... şirin bi evim var kiracıyım gerçi! beni çok seven bi ailem.. iki tane canım yeğenim.. ailem kadar yakın dostlarım.. sık sık zorlandığım ama bi şekilde sevdiğim bi işim.. beni isteyip istemediğine emin olamayan düşünceli bir erkek belki emin de olabilir..  bir sürü ayakkabım.. bir çikolata kistim.. son bir aydır ciddi ciddi depresyonum.. iyi kötü 32 yaşa getiren hatıralar.. umutlar.. yağmurlar.. güneşler.. sabahlar..

bi de kocaman bi kalbim var..


8 yorum:

  1. dogum gunun kutlu olsun simdiden, yeni yasin sana cok yeni ve cok guzel gunlerle beraber gelsin... saglik herseyden once olsun, sonra sana mutluluk verecek hersey seninle olsun...

    YanıtlaSil
  2. ah çok teşekkür ederimmmmm, hepimize inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Canim lady, bildigim en guzel dileklerimi yolladım sana. Yeni yasin ask getirsin sana, huzur getirsin en çok umut getirsin,saglikla geçsin. Dogum gunu çocuğunu kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun lady, umarım çok çok daha iyi bir yılla, yıllarla devam eder ömrün (:

    YanıtlaSil
  5. iyi ki doğmuşsun.. 32 süper bi yaş ;) çok eğleneceksin!

    YanıtlaSil
  6. depresancım, geri öptüm koccaman seni, insallah :)

    sevgili Zedka, Sevgili Hich teşekkürler güzel dilekler için, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar lady'im, sevilmekte ve özlenmektesiniz..

    YanıtlaSil
  8. çıtırcım bitanem, çok teşekkürler ben de seni sevmekte ve özlemekteyim :*

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...