11/09/2011

hellö,
nasılsınız efendim? yarın işe gidecek sizler için üzgünüm :/ yani evet ben de biraz çalışacağım ama hala edirnede ve anneciimin yamacındayım, istanbul karmaşasından bir süre daha uzaktayım.. bilin; dualarım sizinle ;)

günler yemek yemekle geçiyor, vallahi bak! böyle mütemadiyen bişiler yeme planlarındayız.. sabah uyanıyoruz kahvaltı, kahvaltı bitiyor birileri geliyor tatlı, bi kahve, yok cici bi yer, yok buranın eti güzel, akşam yemeği, yok yatarken bişi atıştıriim :s nöölocak bunun sonu bilemiyorum! totom büyür de kısmetim kapanırsa naparım alimalallah! bi kurban bayramına feda etmeyelim totoyu! :))

........

gitmeyi bilmek lazım belki diye tekrarlayıp duruyor beynim.. edirneden gitmek diil, birilerinden gitmek.. gitmem gerektiğini söyleyip duruyor o bana.. konuşmadan hem de.. o kadar dilleniyor ki onun ruhu.. görmemem mümkün diil.. gitmek mi çözüm olacak kalmak mı bak işte onu bilmiyorum.. hem neye çözüm aradığımı da bilmiyorum ama.. karışık bişi bu.. bulmaca gibi..

.......

biz ailece beraberken henüz babam ölmemişken ablalarımdan sadece biri evlenmişken ben üniversiteyi kazanmamışken.. babam bulmaca çözmeye bayılırdı.. cebinde küçük bir kurşun kalemi hep olurdu.. gazetede şu küçük kare bulmacaları hep o çözerdi.. tanırım heryerde yazısını babamın.. bulmaca ekleri o zamanlar populerdi.. oldukça zor olurlardı.. benim hiç o kadar çok aram olmadı.. ama ailece sözlükler elimizde bulmaca çalışırdık.. güzel günlerdi...

o zamanlar da sevmezdim bulmacayı..

......

size bahsettim mi antakyaya gitmek istiyorum ben diye.. çok merak ediyorum.. ama oraya gitmeden mutlaka çok iyi kullandığım benimkinden birkaç beden iyi bir makinam olmalı.. döndükten sonra keşke demek istemiyorum.. sonra bi de yedigöller var bu yıl.. yedigöller için elimi çabuk tutmalıyım..

iyi bir yol arkadaşıyımdır söyleyenlerin yalancısıyım ben!
siz gelin, bizbize gidelim!

.....

evet, hala sevmiyorum bulmacaları!


2 yorum:

  1. antakya konusunda yardımcı olurum sana. tanıdık çok yakın bir arkadaşım antakyalı. ne yenir, ne içilir, nere gezilir anlatır sana. gitmek güzeldir.. :) durma sakın..

    YanıtlaSil
  2. efendim, giderken size danışıcam mutlaka çok kibarsınız ;)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...