11/08/2011

"nasıl da sessiz yaşanıyor gürültüler ortasında"

bugün öyle güzel bir gün vardı ki, ışıl ışıldı.. edirnedeki arkadaşlarla buluşmaca.. yemek yemece.. sohbetler.. gülümsemeler..

"kim demiş insanlar uçamaz diye!
illa aklın kanatlanması mı gerek..?" (ceylin)

iki gecedir rüyalar görüyorum değişik karışık.. birkaç yıl öncesine dair.. birkaç yıl öncesini şimdi yaşar gibi.. o'nu görüyorum. herşeyin normalleştiğini.. görüşelim diyor bana.. ne giysem diye düşünüyorum o an! ne olacağıdı! :) sonra birdenbire kedili adamı görüyorum. ona görüşmek istemediğimi söylüyorum.. görmek istemiyorum şimdi de olduğu gibi.. sonra bir teras görüyorum.. hava sıcak.. şimdi anımsamıyorum ama tanıdığım sevdiğim birileri var.. teras ıslak.. sıcaktan kurtulmak için hortumla ayaklarımı ıslıyoruz.. serinliyorum.. iyi geliyor.. kafamın bir kenarında o'nunla buluşma senaryosu var.. emin diilim.. bu kahvaltı öncesi uykuda mı oluyor sonrasındakinde mi bilmiyorum.. kahvaltı öncesi uyku(m)da görüşüyoruz.. değişmemiş.. saçları kısa.. yanık teni var.. galiba kahvaltı sonrasında ayaklarım ıslak.. öle..

size küstüm
varsayalım bilemediniz
olsun-varsın
bir gün elbet bileceksiniz..

size küstüm
dalda bahar gibi küstüm
bilmeseniz de olur
nasılsa göreceksiniz

size küstüm
jilet gibi keskin
ve çığlık gibi ipince
bakalım ne diyeceksiniz? (murat öksüz)

sonra yürüdük bugün.. güneşin altında kalabalık. yorulduk.. kim kime ilgi duyuyor? kimbilir.. sonra sizin için inanmayın kendim için aslında! fotoğraf çektim, üç beş bişi.. çok diil.. istanbul'a döner dönmez paylaşırım söz..

uykum da yok ama uyumak gerek.. yarın planlar var.. eğlenceli şeyler olacağa benzer.. fotoğraflara yenileri dahil olacak gibi!

öyle sevmeliyim ki,
kirpiklerimden süzülmeli,
gözlerimden içeri
akmalısın. (b.belentepe)


o da herkimse rüyasında görür belki beni, olamaz mı?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...