5/14/2011

we can roll ourselves over!


birinin size dokunmasını ne zaman istemezsiniz?

gecenin sorusu bu efenim! sorgulama, kuşku ne zaman başlar ?

birine aşık olduğunu öğrenmek ilk büyük sebep. - düşünsene başkasını deli istediğini bileceksin ya da hayatında bir şekilde birinin olduğunu - sen onu hayatında tek tutarken- onun birşeyler yaşadığını ... sonra gelip sana dokunmasına nasıl izin vereceksin?!

dün ofisteki meraklı kadınlardan biri laf arasında yatağımın çift kişilik mi tek kişilik mi olduğunu sordu!!!

tabi hayat bu, ne zaman neyi kabul edip neyi etmiceni şart koşamazsın ona, öğrendim bu yaşıma gelene kadar! büyük konuşmuyorum, yapmam dediğim birkaç şeye isteyerek/istemeden? e ben de dahil oldum. ama o her kabul ettiğin, büyüsüne kapıldığın, cengaverlik yaptığın, karşısında göğsünün gere gere durduğun yada utandığın şey..

love is blind my love.


*bloggerkafayı yedi; yazımı taslaklara atmış! sen mi inat ben mi?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...