5/19/2011

"sonsuzluk ve bir gün"

"- antik şehirle ilgili neler biliyorsun?
- büyükbabam mutlu bir şehir olduğunu söyledi. deprem yüzünden suya gömülmüş ve asırlardır denizin dibinde uyuyormuş. arada sırada bir anlığına sudan çıkarmış. sabah yıldızı dünya hasreti çektiğinde ve bakmak için durduğunda.. sonra herşey dururmuş. zaman da dururmuş.

...

müzik heyecanı bir günlük değil tabi.. 2006 yılıydı galiba, yoksa 2007 mi.. emin değilim.. bi albümü çok aradım o zaman... olmadı bulamadım.. yunanistana gidiyordu o. ne istersin diye sordu bana dedim eleni karaindrou. peki dedi.  kendince jest ya kim görmezse kalbimi dağıttıktan sonra ..
gitti geldi. bulamadı.. aradı mı bilinmez..

dün. misafirlerim gelecek. kuzguncuk kızları diyorum ben onlara, yok hepsi kuzguncukta oturmuyor ama işte onlar kuzguncuk kızları... hepimizin izlemediği bir film bulmak lazım.. zor.. hepsi kendi kategorisinde zevkli kadınlar.. birkaçı çok düşkün filmlere.. olmadı ama akşam izleyemedik.. bugün ben uzattım ayaklarımı..

...

- zaman dediğin nedir?
- büyükbabam onun, plajda beştaş oynayan bir çocuk olduğunu söylüyor."

...

dünya tesadüfler üstüne dönüyor.
filmde fonda o müziklerin başlaması...
sanki beni hayata, sana davet ediyor.

dingin, durağan, biraz donuk. ve umut arayan melodilerle..

2 yorum:

  1. Çok özel bir filmdir benim için... sayenizde tekrar hatırladım, eksik olmayın...

    YanıtlaSil
  2. güzel bi yerlere gitmiştim, sizi de almışım giderken :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...