5/03/2011

bahar temizliği.

günlerdir ağır aksak ilerliyor hayat..
ama, ama sanki iki gündür daha iyi hissediyorum, her ne kadar dün ve bugün gittiğim doktorların söylediklerinden çıkardığım insanın bazı şeylerle yaşamayı öğrenmesi gerektiği olsa da! .....pek bir yol katetmedik sıkıntılarda, sadece tespitler..

bi de.. bi de galiba hayatımdaki bi sürü insanı hayatımdan çıkarmak istiyorum.. bir sürüsünü.. ille kavga gürültü diil.. yıllardır hayatımda diye illa kalmak zorunda da diil.. hani "yüklerinizden kurtulun" var ya, çıkardığımda o insanlara yüklediğim anlam da çıkacak. beklentiler.. toptan bir hafifleme!
bahar temizliği gibi!

iyiyim,
böyle yazıyorum diye meraklanmayın.
oldukça hafifim..

dedim ya bahar temizliğindeyim,
bi de sağlığım iyice yerine gelse, benden temizi olmayacak!

öpüldünüz.

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım. Dilerim en kısa zamanda önce sağlığın sonra çevren ferahlar.

    YanıtlaSil
  2. aslıcımmm, çok teşekkürler şekercim :*

    YanıtlaSil
  3. cok gecmis olsun. hayatta cok az sey kenlidiginden oluyor ama umarim sana ferahlik kendiliginden gelir...

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. sevgili meral, teşekkürler güzel dileğin için, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  5. güzel aslında de mi.. kurtulabilirz de mi.. bana umut veriyorsun.. beni öyle rahatlatıyorsun ki..

    YanıtlaSil
  6. kurtuluruz çıtırcım, niye olmasın? pek seviyorum seni ondan umut veriyorumdur :*

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...