4/10/2011

on oldu.

tamam siz de haklısınız hava çok güzel ama evde olmak ta güzel be! bak çıkmış olsaydım bitmicekti kitabım. benden daha çok deli(!) insanların var olduğunu bir kez daha öğrenemicektim.

"öncelikle şunu bilmelisiniz ki, düşleriniz ancak ve ancak onlara inanacak kadar güçlüyseniz gerçekleşir."


.................................

 
çok hafiflemiş hissediyorum kendimi, bazen de bir o kadar ağır. deniyorum, bazen de deniyor gibi mi yapıyorum yoksa diyorum. öyle..  
dün çoook keyifli bir gündü, güzel yerlerde güzel şeyler yaptık. bir de çok keyifli bir sergi gezdik; hüseyin bahri alptekin / ben bir stüdyo sanatçısı değilim. (salt-beyoğlu)

size de getirdim.


























5 yorum:

  1. hava çok mu güzel??? yea dalga mı geçiyosun evin içinde donuyorum deli gibi rüzgarlar esip duruyo ladyim ya.

    YanıtlaSil
  2. hahaha alemsin çıtırcım, daha ne olsun güneş vardı ya! hiç yoktan iyidir :)

    YanıtlaSil
  3. işte o evin içinden bakınca güzel. ço soğuktu ladyim ço !

    YanıtlaSil
  4. kıyamaz lady çıtırına :)

    YanıtlaSil
  5. neon ışıkları ve renkleri çok güzel bence. perdeler de. gezmek de çok zevkli olmuştur hakkaten :)) bize de ulaştırdığın için sağol lady

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...