4/04/2011

dört.dört

şimdi ben bir süredir normalden farklı sıkıntılardayım diye anlatıyorum ya size, mesela ben olsam şimdiye sana üç kere beş kere ulaşırdım. evet ben öyle biriyim. duyacam sıkıntıda olduğunu, bi de bangır bangır bağıracak karşımdaki ben kayıtsız kalıcam! yok öle bi ihtimal. ama böyle hissedenleri doğrusu çok merak ediyorum. akıllarından neler geçiyor nasıl bir histir öyle kayıtsız kalabilmek ve niye bende yok!

....

kimse ciddiye almıyo.. haklısınız siz.. sizi affedebilrim.. nerden bileceksiniz, beni nerden tanıyacaksınız.. lady napar nelerle savaşır nelerle uğraşır... yakınımdakiler de pek bilmiyo doğrusunu isterseniz.. neyi kime nasıl anlatabilirim bilmiyorum ki? mesela hemen her gece eve gelip ağlamaya başladığımı mı, gücüm halim kalmadı diye.. kalmadı.. yoksa yalnız olmaktan  artık mutsuz olduğumu mu.. mesela artık stres yaşamaya başladığımda nefesim kesiliyor.. konuşamıyorum.. bu panik atak gibi bişi mi korkuyorum doğrusu.. aman öyleyse bilen yaşayan varsa anlatmasın nolur ki pay çıkarmayayım kendime hastalıktan!

zor günler..
siz ciddiye almıyorsunuz bu söylediklerimi ama ben zorlanıyorum bu dünyada.

3 yorum:

  1. kimseye teselli vericek bi halde değilim ama,

    "dayan lady" diyebilirim.

    bi de ne desem yalan zaten.

    galiba herkes öyle veya böyle zorlanıyor. zorlanmasan yadırgamak lazım.

    bence sabrettiğin her gün için bi şeyler kazanıyosun bi yerlerde, bi zaman.

    koyduğun fotoğraflar çok güzel bi de :)
    başka ne diycem bilmiyorum. :))

    bi kitapta okumuştum, bahar günleri ruhun uyanışı günleriymiş. yılbaşı yalan yani. nası başlıyosan öyle gidiyomuş. o yüzden bunun bi başlangıç olduğunu kabul edebilirsin ve sanki her şey yeni başlıyomuş gibi gücünü toplayabilir ve sıkıntılara gülümseyebilirsin. sıkıntılar da güzellikler de aynı yerden geliyor ve kalbini daha da parlatabilmek için hepsi. üzülme, kullandıkça eskimiyor kalp galiba, hoş insan öyle zannediyor.
    bu da bi öneri, bi teori..

    kolay gelsin

    :)

    YanıtlaSil
  2. canım milady, bazen kelimeler öyle düz öyle basit geliyor ki. oysa cok cok cok şeyler söylemek istiyorsun da sanki konusmayi hic bilmiyormuşsun gibi. şimdiki gibi.. insan garip bir şey. anlayamiyorsun da anlatamiyorsun da.. bazen ben de senin ruh haline bürünüyorum. hem de gittikce artan bir şekilde.. ama işte hepsi geciyor, cok zor geciyor ama geciyor. belki mutsuz olmaktan, yenilmis olmaktan yorulduk diye .. bunlar da gececek. yazmissin ya panik atak mi oyleyse anlatmayin diye. benim anlatmak istedigim her seyin bir ömrü oldugu. acının da sevincin de. ben yasadim mesela. birbir ustumden geciyorlar hala ve hala. hayat..

    YanıtlaSil
  3. sevgili zö -ne güzel isim bu böyle :) ; "sıkıntılar da güzellikler de aynı yerden geliyor ve kalbini daha da parlatabilmek için hepsi..." demişsin ya ...dönüp tekrar okudum, birkaç kez.. çok teşekkürler. güzel dileklerin için, aynen geri diliyorum ben de sana.. bence bu dilekler tedavi gibi oluyor hepimize.

    depresancım; sabah mailini gördüm, erkenden ama önce okumadım, durdum biraz. niye bilmiyorum söyleyeceğin şeyin beni tam yakalayacağını düşündüm. sanki söyleyeceğin kelimeler beni anlatacakmış gibi geldi. -ki öyle olmuş.. biliyorum geçecek, neler geçti. ama korktum. dün ilk kez o kadar korktum, bi an bir sürü sey elimden kayıp gidiyor sandım.
    biliyorum geçicek. ama geçerken eksiltmese, korkutmasa..

    iyi ki ordasın, hafifledim kelimelerinle..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...