4/21/2011

dream about me!

nasılsınız?

sevgili depresan yazmış geçmedi mi kızgınlığın diye?.. geçti depresancım, kızdığımı söyleyince daha çabuk geçiyor, söyledim kızdım dedim. sakinledim..

ama bu geçen zamanda hiç beklenmedik bir sağlık problemiyle boğuştum :s henüz sonuçlandırabilmiş değiliz ne olacak ilerleyen günlerde bilmiyorum.. çok kötü değil.. ama kötü senaryo biraz canımı sıkmıyor da değil.. bekleyeceğiz durumun tam olarak şekillenmesini.. now stand by mode on!

onun dışında sakin hayat, bu hafta bol bol evde olduğum için ve önceliğim sağlığım olduğu için hehelenemedim.. 'o' yalnız bırakmadı.. bir koşu ablam geldi.. ne biliim öyle geçti gitti günler.. ama birkaç fotoğrafım var size haftasonundan ;)

o gün geldiğinde, güneşe bıraktığımda kendimi herşey iyileşecek.
deniyorum.
bekliyorum.




2 yorum:

  1. bunları ne zaman çektin deli? git yat dinlen. ö

    YanıtlaSil
  2. canım milady,

    hastalıgın en güzel tarafı evde olabilmek, -kahrolsun iş-güç çalışmak hatta- çocuk tepkisi gösteriyorum bu konuda, hastalıgı kar tatili gibi algılıyorum hala:)
    çok geçmiş olsun, günler güzel şeyler getirsin bize. iyi haberler bekliyoruz.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...