3/08/2011

sus. pus. buz.

sanmayın ki ben bu yazıları öyle acaip saatlerde yazıyorum! yok öle bişi! ben böyle efendi efendi saatlerde yazıyorum 19:20 sonra pek sevgili blogspot ne alakaysa 8 - 9 saat sonra haber veriyor size.. bilemedim, çözemedim..

çok soğuk di mi? evim güzel evim bu soğuk havalarda bana iyi davranmıyor.. buzzz gibi.. yine de çok şükür.. uff annecim burda olsaydı da ben naz yapsaydım ona, ne güzel ne güzel olurdu!

peki tamam tamam, hadi bi koşu siz gelin ben size sıcak çukulata yapayım! :)

...

bak unutmadan paylaşayım sizle, ben gidebilmiş falan değilim malesef, sadece okuyabildim.. ama bakar mısınız şunlara yaaaa ne kadar da güzeller!

buyrun bunlar da kendim için seçtiklerim, alttaki bana benziyo sanki hı? :))



by Efsun Güneş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...