3/31/2011

lady sings her eyes.

bugün çok ilginç bir gündü.. anlamsız şeyler oldu, ve çok anlamlı şeyler de. uzun zamandır beklediğim, yıllardır istediğim.. çok şahane değil ama sonucu iyi olacak birşey. büyüük birşey.

ondan mütevellit şöyle düşüncelere daldım gittim..düşündüm ve oraya çıktım; ben hayatıma giren /hayatıma aldığım insanlara hep çok değer verdim. onlara benim için değerli olduklarını hissettirdim. kızgınlığımda bile değer verdim. kimi karşılık verdi değer verirken, kimi beceremedi. ben bazen gitmek istedim gidemedim, bazen kalmak, kalamadım. bakıyorum nerdeyim şimdi peki diye; huzurluyum gerçekten her koşul için de!

kalmış olan, kalmak isteyen, hep benimle.. ama bilmeli değerli şeyleri.. gitmek isteyene sadece geri gelme demek geçiyor içimden doğrusu. benden bu kadar! nasılsa gitmek te kalmak ta bizim için?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...