3/11/2010

hop hop hop!

günaydııııın! iyi uyandığım sabahları pek seviyorum canım! aman aman maşallah bana (hehehe)! yarından sonra güzel bi haftasonu olacak diye umuyorum. beklentim yüksek. biraz daha güzel ilerliyo (ofis hayatını hep bunun dışında tutuyorum, nasılsa burda karmaşa bitmez, gitmez!).
sayfama yeni bir misafirim gelmiş, hoşgelmiş! onun sayfasını gezdim biraz az önce (bir reklam dinlediniz - eskiden radyoda böyle bir cümle vardı hatırlar mısınız, küçüktük biz o zamanlar!) çok şeker sıcacık.. yani ben sevdim kısacası, buyrun siz de ziyaret edin. bi de o pisili kupadan istiyorum (ilgililere duyrulur :p).
ve sayfasında gözüme çarpan pek güzel şiir (güzel keşif);

"bir kız tanırdım eskiden
durup bakardı öylece
herkese ve herşeye
umursamazdı bence" (t.b.)

bence bugün böyle bişey dinleyelim!
güzel bi gün dilerim efenim,
sevgiler!

3 yorum:

  1. ultrapozitif. çiskek yerken mi yazdın, sabah sabah hem de :)

    YanıtlaSil
  2. ultrapozitifliğin resmini çizdik anlamayanadamda; çiskek :)) pozitifliği paylaşabildimse ne güzel!

    YanıtlaSil
  3. aaa bedava reklam olmuş :) çok teşekkür ettim :) sevgiler...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...