3/14/2010

"birden üşüdüm. denizde üşüyen balıklar gibi."

pik yapan duygular sınırlı bu ara. en çok ta; "özlemek".

özlemenin sözlük anlamı şöyleymiş; Bir kimseyi veya bir şeyi görmeyi, kavuşmayı istemek, göreceği gelmek: “Ben bütün hayatımda bu sadeliği özledim.” -P. Safa. sözlükteki anlamı, örneği bu da! bendeki anlamı ne acaba?!

sanırım üniversiteydim. evet herhalde üniversitenin ilk yılları. hiç birşeyi özlemezdim. hatta üstünde baya kafa yormuştum; acaba bende bir sorun mu var diye!? insan özlemez mi?! küçük şehirden gelmişsin, istanbul'dasın, yalnızsın, zor koşullardasın. hele ilk yıllarda daha yalnızsındır, o ilk yıllar çok zordu ama ben özlemezdim..

şimdi.. son yıllarda ise durum bambaşka. hayır yaşla ilgili desen, e ben de yaşlı teyzelerden diilim ya! (tamam ilerliyo ama henüz o kadar da diil :p). şimdi öyle özlüyorum ki, rüyalarıma giriyorlar! sürekli değişiyor özlediğim. babamı özlüyorum. yeğenlerimi. annemi. ablalarımı. uzun süre görmeyince arkadaşlarımı. eski sevgiliyi..

eski sevgili. ama hep son sevgiliyi. böyle göğsünün üstüne bişey oturmuş ta nefes alamazmışsın gibi. burnunda kokusu hep kalsın isteyip başka birinin kokusunu duymak istemez gibi. yada başka birinin size parmağının ucuyla bile dokunmasını istemez gibi. ne biliim. böyle bişi işte..
...
"uzun bir ayrılık için kırk kısa şiir"im var elimde.


"sen gideli.
kokunlayım."
n.gürsel

"ben."
.

2 yorum:

  1. Kucuk bir sehirden geldim universitenin ilk yillari. Baslarda hic ozlemiyordum kimseyi simdiyse ozlemiyorum. Yalnizken hic kimseyi ozlemem ben zaten birileri olunca yanimda hatirliyorum insanlari sanirim :) bir D. var sanirim onu ozluyorum gercekten cok ozluyorum...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...