3/28/2010

haftasonu seçmeleri










8 yorum:

  1. Resimler çok güzel, özellikle de birincisi :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, bi de kokularını duysaydın :))

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel ladycim özellikle lambalarına bayıldıım

    YanıtlaSil
  4. ehehe mahcup oluyorum, teşekkürler aylak kedicim :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çekimler, eline emeğine sağlık.. acaba fotoğrafları daha büyük gösterecek bir şablon kullansan mı? belki daha öne çıkar fotoğraflar..

    bende gelir gelmez hemen öneri de bulundum. terbiyesizim :]

    YanıtlaSil
  6. yok öle diil tabii :) öneriyi dikkate alıcam, teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz etkilendim.
    benim favorimde en alttan üçüncü olan.
    renk ve gölge burada çok güzel bir açıdan yakalanmış bence.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler kara kalem. mutlu oluyorum begenildiğinde..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...