3/12/2010

beautifully polished

galiba birsürü şey değişmiş bende. her geçen gün daha da değişiyor. sanki uzun süredir birsürü şey havadaydı ve hatta parçaların yerleri karışmıştı. belki ben farkında değildim belki onlar bir türlü yerlerini bulmaıyorlardı. oysa şimdi bütün o parçalar ben sakinledikçe, kararlar aldıkça hatta belki en önemli olanın kendim olduğunu bir kez daha hatırladıkça yerlerine oturuyorlar.

..ve hayatımda birşekilde var olan (ne konumda olursa olsun) ve önemsediğim kişileri (kadın - erkek - yakın - uzak - arkadaş - sevgili farketmez) nerde tutmak gerektiğini/istediğimi öğreniyorum. geç mi öğrendim acaba, yaşım otuz oldu?! düşünüyorum da herhalde geç değil. birsürü karmaşa oluyor hayatta. hayat sizi alıp bir oraya bir oraya savuruyor...
neyse, evime geldim. cuma gecesinin kötü trafiğine girdim biraz. ama gece benim nasılsa. silip atarım etkisini!

anlayacağınız pozitifliğim (tüm o akıldan geçen değerlendirmelerle, sorgulamalarla birlikte) hala sürüyor.

ve ben tam da bu fotoğraftaki gibi hissediyorum. 

1 yorum:

  1. hiç geç değil..30 lu yaşların en büyük karı bu olsa gerek..başkalarına harcadığın mesailerden kendine çalmak...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...