1/16/2010

lady yolda

Erkenden uyanip yola ciktim bu sabah..ailemin yanina gidebilmek icin, ama istanbuldan cikip giselere ulasmak,ordan eve ulasmak kadar suruyor! Yok mu bi caresi bunun kuzum?! Zorlu bi hafta bitti, islerimi pek bitiremedim.yok canim ofis isleri diil, onlarin bittigi nerde gorulmus, kendi ivir zivirim bahsettigim.. Yola ciktim dedim ama arada kaynamasin ulasabilmis diilim hala yoldayim.. Yaklastikca yesil artiyor.. Seviyorum bunu.. Biraz uyukladim arada dusundum falan.. Birsen Tezer'i istedim yanimdaki bos kolduga kirmadi beni.. Mjuanayi alicam en kisa surede Birsen'i kaldirip :) hele biraz isinsin bizim oralar...

Yol fotoğraflarını eklemeden edemedim! :) / 19.01













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...