1/13/2010

deprem

bu gece büyük bir deprem oldu.


ne siz sorun yıkımı ne ben söyliim. kaç şiddetinde onu da bilmiyorum, ama oldukça şiddetli vurdu.

önce bir gürültü geldi. gürültü uzun sürdu. sanki birkaç gün!

ardından salladı.

daha önce bi deprem olmuştu ve sonrasında artçıları da. o zamandan oluşan o çatlaklar idare ediyorlardı.

....

bilir kişi ben, tahmin ediyordum büyük depremi.

bu geceye rastladı. alt yazı geçmedi deprem olduktan sonra televizyonlar, rastlamamışsınızdır.

bir tek yaz sineması anonsu yapan araçlar vardı etrafta, onlar anons ediyorlardı depremi. mor çiçekten tacı olan bir kız gördüm karmaşada..tesadüfen ben de ordaydım.

gözlerimle gördüm yıkımı. çok acı ama duydum da!

...

yeni binalar inşa edilebilir.

ölü yok.

sadece iki yaralı var. biri benim,  küçük çiziklerle atlattım merak etmeyin. malesef diğeri ağır yaralı.
 
.......
 
nasıl neden oldu anlamadım, kızın tacındaki mor çiçekler birdenbire açtı!
her şey birdenbire oldu. / birdenbire vurdu gün ışığı yere / gökyüzü birdenbire oldu / mavi birdenbire / her şey birdenbire oldu (O.V.K.)



(*bu benim depremimdi.. ama gerçekten deprem olmuş.. çok üzücü!..)

1 yorum:

  1. 'Deprem sonrasıdır
    Yalnız sağlam binalar ayakta kalır bidanem' Cem Karaca

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...