1/05/2010

ben lady hanım nasılım? *2


günaydıın,
uykum var bu sabah pek çok.. ben biraz naz yapabilir miyim size; (n'olur!) sol gözümü akşam lensi çıkarırken sanıyorum tahriş ettim :s kıpkırmızı bugün.. sonra bir haftadır sol omzum ağrıyor ( bu da sol allah allah, sola çalışıyorum bu ara!) hafiflemedi, o yetmezmiş gibi boynuma çıktı ağrısı :((
ilaç içmiyorum, sormayın boşuna, sadece ağrım arttığı zaman.. (marifet gibi bi de söylüyorsun lady!)

görüşmek istediğim insanlara yetişemiyorum, galiba çok ihmal etmişim son zamanlarda! 2010a (istemeden) ihmal ettiğim arkadaşlarımla başladım, ve program hakkaten pek yoğun!

bir yandan da evde planladığım değişiklikleri yapmalıyım. yenibir yıl. yeni bir konsept gerekli. öle konsept dediğime aldanmayın! ha dediğinde herşeyi değiştircek bir durumum yok, işte küçük rütuşlar. biraz renk belki değişik pozitif bir hava katar diye düşünüyorum ( du bakalım yapabilcek misin!?)
hayat kısmı böyle.. aşkı hayatta ayrı tutuyorum ben. iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum bilmem. hep mi karışık olur canım aşk hayatı bir insanın. eski sevgili vak'ası içine düştüm. biraz karışık anlayacağınız (düştün mü atladın mı sor bakalım kendine? yada söyle diyelim; de ki düştün hakkaten şimdi durum ne? hani filmlerde bataklığa düşünce daha derine batmamak için hiiiç kıpırdama denir ya sanki öle yapıyorsun, ne dersin? - kapatalım konuyu!!! )

değişikliğe ihtiyacım var, ama değişiklik için adım atmaya da.. bu yıl için iki çok net yapmak istediğim şey var biri profesyonel bir fotoğraf makinası almak (birazz tuzluya malolacak bana) bir de seyahat planım var. geçen yıl ertelediğim ve accaip içimde kalan bir seyahat! inşallah yapıp sizle fotoğrafları paylaşacağım! (amin)

işe dönmeliyim..
(bu soğuk günde) öpüyorum sizi (sevgi dolu sıcak sıcak)!

1 yorum:

  1. senin kendine yazdığını düşünürüm, kendinle konuşur, kendi bildiğin konulara sanki biz de biliyormuşuz gibi yazar görürüm seni. bu kez biraz daha kapılarını açmışsın. daha bir yaklaştım sana. mucukus:)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...