10/23/2009

on1nisan(mış)

zaman akıp geciyo.. insanlar da oyle.
hayatlarimiza biri girip bi digeri gidiyo.
cok onemli insanlar hayatimda.
hatta gereginden fazla bazen..

ben biraz bahtsizim..
(tamam tosuncum.. oyle demicem..soz.. oyle diye diye oyle olucak, haklısın.)
ama var biraz, kabul etmek gerek tabi..

insanoglu zordan hoslanir, imkansizi basarmaya calisir, hele bi de sansliysa becerdiyse basardiysa; degmeyin keyfine.
ben keyfine degebileceklerinizdenim;
pek akli basindayim. bakınca uzaktan "hanim hanim" - bu ne demekse; iyi mi kotu mu hala anlayabilmis degilim bu yorumu sanki efendi seyler yasarmisim gibi - nerdee..
hah tamam bu sefer diyorum; bi bakiyorum diz boyu kilcik..
oncekileri bi ara anlatirim
ama simdi "o" nu anlamaya calisiyorum..

siz hic avusturalya'ya gittiniz mi?
hıh iste o gidiyo

ben de ona tutuluyorum bu arada sonra o gidiyo - kafasi karisiyo
busuru sebebi var karismak icin - yanindayim ya, destek oluyorum ya..
ne hissediyorum dusunuyo mu o acaba,
aslinda nasil bir risk aliyorum ve nasil uzulecegim..



1 yorum:

  1. öncelikle teşekür ederim. paylaştığın için. tosunum diye bana hitap etmişsin. sevindim görünce.

    az önceki yazımdaki kızlara sen de dahildin biraz. ben senin içini o kadar iyi biliyorum ki, içindeki potansiyeli. ama kıramadığın bir bahtsızlık var biliyorum. ben bile bazen öyle görüyorum seni. demek ki bunu kalıcı hale getirmişsin. bu anlama gelir bu. ama bu değiştirilemez değil. çünkü aynı zamanda tam aksinin de sende olduğunu biliyorum. sonu gelmez bir neşe. belki fazla zorluyorsun ve fazla akışına bırakıyorsun. belki ikisini de tam tersi şekilde yapıyorsun. belki de bütün mesele budur. herşeye sahipsin. sadece elma yemen gereken yerde armut yemen gerektiğini zannediyorsun. gibi... bilmem anlatabildim mi?...

    halbuki nasıl istiyorum mutlu olmanı. belki sen benden daha fazla vahşi olmuşsundur. daha bireysel, daha bağımsız. bu sebeple de herkesten çok bağlanma ihtiyacı hissediyorsun belki de...

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...