10/30/2009

blog durum değerlendirmesi

bugun bol bol zamanım olduğunu paylaşmıştım, evimle aşk yaşıyorum diye, galiba evimle diil de bilgisayarımla aşk yaşadım koskoca gün, evde bi değişiklik yok hala biraz(!) dağınık.. aslında iş yerinde de bir bütüngün bilgisayar karşısında oluyorum eve döndüğümde gözlerim falan ağrıyor, ama bugün böyle birşey olmadı.. neymiş; keyifli şeyler yapınca bilgisayar göz yormazmış :)
sanırım bloğum son halini aldı.. daha az değişikliklere gebe bundan sonra. sandığım bir şey daha; çok çok az kişinin okuduğu, ama olsun ben mutlu oldum, güzel oldu..
bir de şarkı nasıl yüklerim, merak edenin yada dinlemek isteyenin tıklayacağı gibi onu bulduğumda çok mutlu olucam!

4 yorum:

  1. :) teşekkür ederimmm,
    dinlediniz mi efenim ailecek okurken müziğimizi de :))

    YanıtlaSil
  2. :) annem biraz daha oynak bişeler istedi :P

    YanıtlaSil
  3. söz en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...