12/14/2013

adam yazmış.


burda yazmış öküz ... kadınlara eğlencelik bir ayrım yapmış... demiş ki "b" şıkkında

"b) Salak saçma adamlarca güvenleri yerle bir edilmiş, gerçekten güzel kadınlar.."

nacizane acaba ben bu kategoride miyim dedirtti bana. "gerçekten" kelimesini kaldırırsak belki de bu kategoriye bi yerinden girebilirim... kendince güzel kadınlardanın herhalde.. ama sanırım benim de güvenimi yerle bir eder bir yada birkaç insan girdi hayatıma..
merak ediyorum.. girmeselerdi nasıl biri olurdum acaba?.. sevdiğimden beni beğendiğini istediğini az duymayı umursamaz mıydım acaba? yada kendimce hayallenmez miydim çırpınmaz mıydım güzel şeyler duymaya o'ndan?..

soru sormak iyi de, kim verecek yanıtını şimdi bunun?





2 yorum:

  1. ben seni görsem yanıtlamıştım da bnce evet o kategoridesin :)

    YanıtlaSil
  2. mia'cım çok tatlısın söylemiş miydim :) ♥

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...