10/26/2012

zamanın biri..

simariklik nedir peki? sevilmeyi isteyip hissetmeyi beklemek mı? 

peki ya özlemek kimi özlediğimize göre değişir mı? ne zaman olmaz özlemek? olmamak ne demek ki? özlemek geniş zamanlidir. 

bence özlemek hep masumdur. ozleyen de masum özlenen de. ben hangiyim sen hangisisin bunlardan ki?

öyle bir ruh halindeyiz ki anlatılması zor.. karışık değil.. karışık ne demek bilmiyorum..

edirnedeyim. guzel burası. bazen bu olanlardan sebep buraya dönseydim bi zaman ne olurdu diye düşünüyorum. ben galiba artık herseyde kendime kızıyorum. bir süredir de kendimi suçlu kabahatli gibi hissediyorum. açıklamaya çalışıyorum herseyi. oysa yok birşeyim. hatta hiç olmadıgı kadar masum herkes. hersey. ben. o. evet hep masumdum ben. yine. 

sizin beni anlamanızı bekleyerek yazmıyorum ki ben. anlayamayacaginizi biliyorum. ama ordasiniz biliyorum. 

sonra siz bir kadeh merlot içersiniz belki. bence dışarıda yemek yemezsiniz. illa ki evde yemek. 

sonra ben saçlarımı yaparım. hafif dalgalı. siz sever mısınız dalgalı sacları? ben en çok dalgalı sacları yakıştırıyorum kendime. 

saclarım uzun. gözlerim renkli. mavi desem değil yeşil desem değil. 

hiç değil. hic birşey değil.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...