11/08/2012

merhaba dünya!


birkaç gün önce sevgili depresan'ın sayfasındaki postları okudum/dinledim. sonra ordan başka yerlere.. derken kendimi barış manço şarkılarında buldum. birkaç gündür uyurken uyanırken hep onu dinliyorum. bir gamzedeyim deva bulmam  var  mesela. nasıl hoş bir tını..

ne kadar kıymetli ve bir o kadar da eğlenceli sözleri var şarkılarının. herşeye şarkı yapabilmiş.
en çok ta çocukları severmiş bence.





bir de günümüz versiyonu var.. çok bilmem hayko cepkin'i ama dinlediğim şarkılarını hep sevmiştim. bu cover da öyle..




müziğe verdim kendimi.
öle işte..

4 yorum:

  1. Milady, kendini müziğe verdiysen eğer bence emin ellerdesin. Bir de istek yapıyorum: Lady daha çok yazsın, daha çok yazsa ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  2. :)) denicem, öperim :)

    YanıtlaSil
  3. müzik en güzel terapi lady'm.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...