8/29/2012

29agustos

biraz yorgunum. yorgun hissediyorum kendimi. dün gece erkenden uyudum kaldım koltukta ki koltukta uyuklamayı pek sevmeyenlerdenim..

daha düzgün tatil yapabilmiş değilim.. yaz bitiyor ama henüz ruhum sahile inip dinlenmedi.. sevdiklerim olmasına rağmen biryerlere yetişmek istemiyorum. hatta tamamen keyfi takılıp belki bir süre hiçbirşeye dahil olmak istemiyorum.. sadece tembellik.. en azından tembellik yaptım derim.. bu haliyle elde var sıfır; ne dinleniyorum ne gittiğim yere ait oluyorum..

bu 4 günü deniz kenarında değerlendirmek isterdim.. ama gözüken o ki olmayacak..

günlerdir sahile inip nasıl dinleneceğim, nasıl hiçbirşey yapmadan oturacağımı hayal ediyorum.. gülmeyin ama hangi bikinimi giysem diye bile geciyor aklımdan..

söyleyin hava bozmasın n'olur, olur mu? :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...