12/13/2011

lady's style!

günaydınnnn!
masama güneş yansıyor, ışıl ışıl,
güneş yansıyınca ben gülümsüyorum.

....
son zamanlarda bir online alışveriş hevesine kapıldım.. ama öyle herkeslerin kullnadıklarından diil.. klasik olamiiciim şekerim hiiiç kusura bakmayın! :) ordakilere açıkçası ben gayet kolay ulaşıyorum alışveriş merkezine indirim döneminde gittiğimde pıt pıt elimin altında.. benim aklımdaki biraz daha özel bişiidi.. hani normalde zor iş bu adamların mağazasına, butiğine bla bla gitmek.. Ümit Ünal, EmreNY yada ne biliim Songül Cabacı .. ama belli ki şanslı kadınım; buldum :)

veee ta ta taaaamm buyrun burdan yakın; http://www.stylegusto.com/  

bu kazaktan aldım efenim, ümit ünal tasarımı, harika bişi.. tavsiye ederim! bi de benim başıma hep bişi gelir bu alışverişlerde, ööle bir hengame olmadığı için burda, hizmet te gayet başarılı.. tıkır tıkır geldi! ayrıca şu mankenin kazakla giydiği etekte de gözüm var :s


bu da onun grisi..


şunun zerafetine bak yaa..


bunu ofis kıyafeti altına seçti lady'niz!

 bu her daim ayakta.


bu cekete de bayıldım, alınacaklar listesine ekledim :)

bu set yılbaşı içiiin :)



veee ennnn favorim.. sırt dekoltesine bakar mısınız, çok güzel diil mi!



seviyorum ben bu dekolteyi..
hmm hmm!

öperim :*


manken: ırmak ipek altın imiş..

5 yorum:

  1. Supermis ben de o dekolteye bakiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. süpermiş :) sırtında paralansın ...

    YanıtlaSil
  3. valla hepsi super, sirt dekoltesine ben de bayildim :)

    YanıtlaSil
  4. hehe ve bütün hatunlarımın beğenisi bir şekilde kesişiyor ; sırt dekoltesi & stylegusto :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar mimledim seni :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...