12/28/2011

28inde mim.

davul gibi olucam böyle yersem, biriniz bana dur diyebilir mi lütfen?! gerçi o'na göre daha 5 kilo yerim varmış :s ama ne biliiimm..  günler yoğun ama iyi -birkaç ayrıntı hariç! mesela sabah boynumun tutulup tüm sabahı -ki hala sürüyor bana zehretmesi gibi..

veee 2011i bitiriyoruz oley oley oley! hiç bir yıl biterken bu kadar memnun olmadım.. daha kötüsü olmasın aman ama zor günler getirdi.. hepsini paket yapıp göndermek üzreyim.. az kaldı..

mimlerim var sevgili greta ve sevgili öküzden  işte bu tam ironi aynı cümlede hem sevgili hem öküz  :p.. bol maddeli dilekler var mimlerde.. ama ben o kadar bol dilek sıralayabileceğimi pek sanmıyorum, ama denicem.. tek aklımdan geçen sevdiklerim ve benim sağlığımın iyi olması.. sağlık en önde.. o olunca biliyorum gelecek sonrasında iyi şeyler..

ille sırala bir iki bişi der gibisiniz okurken?!

- geride kalmış huzursuzluklar
- huzura ermiş bir aşk (evet aşk ve huzur kelimeleri birarada tam olmuyo ama az da olsa olur?)
- evime düzenli gelecek bir kadın itiraf ediyorum o geldiğinde son günlerde ödüm kopuyor ya dolabımı açarsa diye :(  o kadar dağınık ki, öncelikle bazı şeyleri atmakla başlamalıyım, atmadan dolabı toplamam mümkün değil! yani bir mesai şart :s
- evimde renklerle gelen bir değişiklik
- biraz para biriktirmek ayakkabılarımı satıp ta yapabilirim sanki bunu :s
- daha çok "yeni" müzik keşfetmek dinlemek
- daha çok kitap okumak
- birşeyler tasarlamak
- "yalnız hehe :p " yurtdışı seyahati yapmak
- kelimelerle daha iyi ilişkiler vs vs..
...
ya güzel şeyler işte.. insani mütevazi şeyler.. çok büyük diil..
sizin için de her dileğinizin gerçek olmasını diliyorum, nasıl? :*

severseniz içinizden gelirse anlatmak diye sizi mimliim aylak kedi'm, depresan'cim ve kutupayusu'm !


8 yorum:

  1. mütavazi lady's beni mimlemiş :) aynen katılıyorum sana ...hatta bulduğun kadını banada yolla...hatta dolapları toplamak için bi gün senin dolaba bigün benim dolaba iki elden dalabiliriz bile.... yeterki bir an önce gitsin şu 2011 yaw... gerçekten 2012 için sabırsızım :)

    YanıtlaSil
  2. di mi yaa, ne sevimsiz bir yıl oldu -allah beterinden saklasın :s

    ya şu dolap işini bi konuşalım güzel teklif :)))

    YanıtlaSil
  3. ahh lady aynen bu yıl hemen bitsin di mii!

    YanıtlaSil
  4. oy oy sen de anlat zeynebim :)

    evet evet yolluyoruz az kaldı mia! enerjisi kötüymüş demek ki herkes aynı kanıda..

    YanıtlaSil
  5. tüm dileklerin gerçek olsun ve bir mim daha :)

    YanıtlaSil
  6. huzura ermis ask kismina ben de takiliyorum hep. bir de uzak yerlere gidersen bana da kart at, yeni yerler gormenin heyecani bulasicidir belki.
    canim milady, tum mutevazi dileklerimiz gercek olsun..

    YanıtlaSil
  7. seni, uzaklardan kart atmak için yanıma alıcam; katları beraber seçelim diye :)
    amin depresan'cim..

    sevgili greta, ikinci mime sakin bi kafa lazım, biraz zaman gerek :s ama unutmadım aklımda :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...