6/08/2010

kelimeler

hello,
haberleşemiyoruz bir süredir. bendeniz lady'niz (genelde olduğu gibi) koşturup duruyorum biryerlere. cumartesi gününden seçmelerim vardı, fotoğraflar çektim ama fırsat bulup ekleyemedim sayfama.. o günden beri de bir sürü şey olup duruyor. pazar günü erkenden kalkıp yollara düştüm, edirneye gittim. tosunumun yanına (bunu anlatmicam...). akşam gelir gelmez (kırmızı ojelerimi yeniler yenilemez) uyudum! bendeniz biraz (şu saate kadar anladınız sanırım siz de) uykuya düşkünüm, pek yorgunluğa gelemiyorum!

..

hayatındakilerle ne paylaştığına bağlı olarak yakınlaşır veya uzaklaşırsın onlardan.. samimiyetlerini hissedebildiğin kadar. bir de zaman geçtikçe (çok ilerlemese de yaşım, aslında yaş ilerledikçe) vazgeçmek kolaylaşıyor. önceleri (malesef) boku çıkana kadar bırakmazdım insanları.. onlarca yüzlerce şans verirdim.. hala olması gereken adede (neyse o?) inmiş değil tamam ama oldukça azalttım.. bilin vazgeçiyorum sizden!

.....

biri yazmıştı "karşımızdakine tanıdığımız zaman, kendi irademizin bize tanıdığı zaman kadardır." diye. "irade"nin sözlük anlamı 'bir şeyi yapıp yapmamaya karar verme gücü.' peki öyle mi acaba? benimki tek doğruyla çalışıyor(du) çok zaman; bir açıklaması vardır! onu böyle kabul etmeli. bla bla bla.. yok kardeşim hiç öyle diil!.. inan bana diil.. ayrıca çok gereksiz bişi şu empati.. hiçbir değeri yok karşınızdaki için, sadece sizin için bir anlamı var.. hatta bi çeşit "kendini kandırma" belki!

....

bi de gitmek var. uzaklaşmak diil. bildiğin gitmek. bir yerden ayrılmak, bir yere yönelmek olandan.. ama biz şöyle değiştirelim bunu; birinden ayrılmak. birine doğru yönelmek! çalışmalar bu kelimenin hakkını vermek üzerine olmalı!

....

neyse daldım gittim bi yerlere.
yemeğe gidiyorum şimdi.
sonra bi ara gelicem fotoğraflarla.

öpüldünüz.

4 yorum:

  1. valla bende herkesin ipini bıraktım ..gayet kafam rahat oh ne rahat vaziyetlerindeyim...

    YanıtlaSil
  2. milady, ruh halimi anlatmışsınız, empati hadisesi bir süre sonra saf insana çeviriyor sizi, en azından beni çevirdi, çogu zaman gereksiz bir hadiseymiş yaşayarak ögrendik. ama yine de en zoru 'vazgeçebilmek'..

    "karşımızdakine tanıdığımız zaman, kendi irademizin bize tanıdığı zaman kadardır." bir de bu tanıma bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. o değil de şu gitmek'e takıldım ben, biraz oyalansak o kelimenin üstünde.. olmaz mı?

    YanıtlaSil
  4. biri eksik - en favori kadınlarım aynı başlıkta! mutluluk böle bişi!

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...