6/18/2010

bugün

günaydıııın, ( gerçi bana öğlen oldu artık!)

ben bu sabah bağır çağır teoman dinlemek istiyorum. kulaklıklarımla başarıyorum ama evde şöyle müziğin sesini sonuna kadar açıp! "ben herşeyi onun için onun yanında yaparken, o hepsine uzaktan bakardı bir yabancı gibi".. diye bağırsam! olmaz mı?!
üstümde bi ağırlık var, gerçi konustuğum herkeste var..

insan niye önceliği kendine vermez? yok yukardaki cümle diil yorum yapmak istediğim, niye senden önde hiç bişeyin gelmeyeceğini bildiğimiz halde devam ederiz.. 'işi ikinci plana atıcam' diyorum olmuyo.. olamıyo bi türlü..

tatilim geldi çok fena, güneşin altına öööle yatmak istiyorum.. aklımdan geçen en sıkıntılı cümle 'ne kadar sıcak' olsun mesela?!

...
yarın edirne'ye gidicem.. belki biraz faydam olur.. kimbilir..

....
gözlerinizi kapadığınızda hani kımıldamadan durursunuz ya... öyle bir ruh halindeyim ki, gözlerim öyle bile kıpırtısız kalamıyo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...