1/05/2014

uyku halleri.

çok garip hislerdeyim. biraz sakin ama karışık. niye karışık hiç bilmeden. hayatımdan gitmek isteyen biri. bense sımsıkı tutmuşum bırakmamacasına.

nasıl neden bilinmez kendimi eski günlerde buluyorum. eski eski günler. bi rüya görüyorum. sonra bi hayale dalıyorum. sonra gözüm doluyor. bi bakmışım canım acıyor.

uyandığımda yalnız buluyorum kendimi. en yalnızından.

başka biri olmak istiyorum. herşeyi unutmak. belki herşeye yeniden başlamak. ama bilemiyorum nasıl olur o ben de başımı yastığa koyup uyuyorum. uyuyorum. uyku başımı ağrıtana dek.. öyle uzun öyle bitmez uykular..

başka bir güne başka hallerde uyanmak istiyorum. yeni güne yeni biri gibi uyanmak.. kendimi geride bırakmak istiyorum.. geri dönüp bakmadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...