1/12/2014

geceler.

evet bence insanın önüne bakabilmesi için gercekten geride bıraktığı şeyleri halletmesi yada gerekiyorsa barışması şart..

onlar istesen de istemesen de çıkıyor suyun yüzüne.. bir şekilde.. bir gün..
benim de halletmem gereken şeyler var biliyorum...

....

biz ayrıldık.. anlaşıyordur ayrılık halleri postlarımdan.. uzunca bir zamandır.. hafif depresif bir kişilik olabiliyorum dönem dönem onlar doğal halim onları dikkate almayın .. bu ayrılık halinde kendimi çok ta tanıyamıyorum.. değişikliklere konu her ne olursa olsun direncim var bunu da son yıllarda farkettim.. ama öyle saçma sıkıntılar yaşatıyorum ki ona..

 yalnızlığım ondan sonra ağır geliyor.. gece ve yalnız olmak sarhoş yapıyor beni.. evet bildiğin sarhoş gibi oluyorum.. sabah ne yazdğıma göz atmaya utanıyorum bazı..

o ise bana önümüze bakmamız gerektiğini hatırlatıyor hep.. sabırla..

.......
yalnızlık sahoşu lady'den iyi geceler..

 

2 yorum:

  1. aynen ladyss. önümüze bakalım. biz de ayrıldık ama karşı taraf rahatken bize üzülmek niye?

    ne güzel şarkı

    YanıtlaSil
  2. aslında (mutlaka kötü örnekler de vardır ama) herkes üzülüyor giden de gitmeyi seçen de.. affedelim içimizde herşeyi, kendimizi de.. öperim mia'cım :*

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...