10/21/2013

hayranım sana.

sonra sonbahar geldi.

kız sabahlığını giymiş sıcacık olmuş herşey saçlarında bigudilerle oturmuş. mor yakışmış bence. hem sıcak hem mor. daha fazlası şamda kayısı. komik misin şimdi? yok diilim sen?

yahu sen de hep yakınıyorsun demiyorsunuz biriniz çıkıp ta.. ne şekersiniz hiç söylemişler miydi size daha önce?

eskiden yurrtta kalırken ben dolaplarımız koridordaydı. odamız 6 kişilikti. ben girşite soldaki ranzada üstte yatardım. walkman im vardı o zamanlar. hep vardı. hep yanımdaydı. hep müzik dinlerdim. şimdi farkın var mı sence? genç osman genç osman diildi. mavi sakal vardı o zaman. zuhal olcayı da severdim. hala severim ama bi konserde memelerini gördüğümden beri bi adım geriden izliyorum, dinliyorum. vega almıştım o zaman -kasedini. CD player vardı tabii ama benim yoktu. hem çok pil tüketiyordu CD player..

sıraselvilerde bi yerde teoman çalardı.
ama ben en çok candan severdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...