9/11/2013

kadın olmak.

ufaktan değişiyorum yaşlanıyorum. 
:(

örneğin belim kalınlaştı. eskiden incecik gözükürken uzaktan bakıldığında şimdi farklılaştım; net 1 beden büyüdüm.. kalçam, kollarım, gövdem.. 
oysa bunlar bi yana ben hala 20 yaşında gibi hissediyorum ruhumdaki bazı ağırlıkları saymazsak .. 

..ve bu yaşlardaki tüm bekar kadınların duymaya mahkum oldukları yorumlara maruz kalıyorum. maruz kalmayı boşverelim "biliyorum".. onların bana çok sık yapılamasa da evlilik yorumları... bünyeye eskiye göre daha ağır gelen yalnızlık, herşeyle yalnız başa çıkamama, bunu istememe.. bu yalnızlığa alıştım mı biriyle olması o yüzden mi zor ve sıkıntılı sorgulamaları ve bir de doğurganık geçiyor mu soru işaretleri...

....peki ben şimdi çocuk istesem bu datalarla en erken ne zaman kucağıma alacağım, alabilecek miyim?


bitti.

4 yorum:

  1. Tabi ki alırsın
    Evrenden iste
    O da sana hayatına fazlalıkmış gibi durmayan, seninle bir duran birini versin
    Her şey istemekle alakalı
    Çekim yasası
    Ama tek önemli kural nasıl istediğin...
    http://www.youtube.com/watch?v=Me3lHdhbtGs

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :)

    Dila'ya katılıyorum.
    çekim yasası diye bir şey var.
    isteklerimizi ne kadar dile getirirsek, evren bizi o kadar duyar ve karşılığında isteklerimiz gerçekleşir ama inanmak gerek,istediğimiz şeylerin olma ihtimalini hayal edip düşünmek çok önemli :)

    büyümekle alakalı söyleyebilceğim çok şey var aslında ama cümle kurmak yeterli olmucak gibi :)
    bir de şu bekar kadın olma konusu var ki çok şaşkınım. etrafımda 18ini dolduran küçük kızlar evleniyorlar. bu koşarak evlenme furyası çok şaşırtıcı. ama bunlara aldırış etmeden yok benim daha okulum var gibi cümleler kurup uzaklaşıyorum.
    sanırım garipliğin biz de olduğunu düşünüyorlar ama evlilik dediğin 18 yaşında yaptığın bi hata olmamalı bence.
    neyse çok bıdı bıdı yaptım.
    öpüuoyrum.

    YanıtlaSil
  3. hangisi daha zor bilemedim ki ? benim gibi 18 yaşında yaptığın çocuğu tek başına koca koca sıkıntılarla savaşarak büyütmek mi ? Sizler gibi henüz bir çocuğum bile yok endişesi taşımak mı ? Sonuç itibariyle biz kadınlar hep zoru karşılamak / göğüslemek durumundayız galiba ...

    YanıtlaSil
  4. sevgili Dila, sana yazıt yazmamışım :s ama izledim video yu en sonuna kadar olmasa da baya izledim. doğru. biliyorum aslında. ama her zaman öyle davranamıyorum sanki :/
    mörşıl. ay ne güzel söyleniyo mörşıl mörşıl :*

    belki de o daha zordur butterfly.. hepimize yaşadığımız zor geliyor.. teşekkürler yorumlar için, sevgiler.

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...