9/21/2013

21.eylül

"Cevaplarının mutsuz ettiği bazı sorular var şu hayatta. Mesela en temel duygunuzu düşünüyor musunuz ? Hayata karşı en temel duygunuz ne Allah aşkına. Heyecan mı ? Sabahları heyecanla mı uyanıyorsunuz? Yeni bir şeylere başladığınızda ne hissedersiniz ? Cv niz kabul gördüğünde, çok uzun zamandır beklediğiniz birine kavuştuğunuzda ?  Heyecan mı, korku mu, bıkkınlık mı? Yoksa hayata aşkla bağlı olanlardan mısınız ?" (by depresan)

hayata karşı en temel duygum ne acaba? hiç düşünmemiştim bunu. 

sonraa ... ben sabahları heyecanla uyanmıyorum. çok zaman oldu heyecanla bir sabaha uyanmayalı. galiba boşluk ve huzursuzluk bazen de korkuyla uyanıyorum. o gün nasıl geçeçek sorularıyla... yeni birşeylere başladığımda??.. ben kaçıyorum yeni bir şeye başlamaktan.. o yüzden yeni birşey de olmuyor hislerimde galiba :( CV mi? hiç biryere göndermiyorum ki.. 

bu ortaya çıkan ruh halleri... kaçarak korkarak nasıl geçer acaba günler?

1 yorum:

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...