3/09/2012

dokuz.üç

bazen olmadık şekilde üstüne gidiyorum. sonra anlamaya çalışıyorum niye üstüne gittiğimi. yanıtsız... onun niye buna sebep olduğunu? istemeden...
yok yere diil belki ama aslında kırmak küsmek te diil.. asla..


sanki aramızda garip bir durum oluştu. iki mıknatıs gibi. bazen doğru yüzü yakalıyoruz. bütün oluyoruz.
sımsıkı.
bazen sırtsırta gelip itiyoruz birbirimizi.
o beni ittikçe ben onu. yada ben onu ittikçe o beni..

"mıknatıslanabilen cisimlerin içinde kuzey (north) ve güney (south) kutuplar bulunur. cismin içindeki kutuplar, cisim mıknatıslanmadan önce moleküler seviyede düzensiz gruplar halindedir. cisim manyetik hale geldiğinde, cismin içindeki bu grupların birçoğu aynı doğrultuya gelerek cismin toplam manyetik alanına katkıda bulunur. böylece tek bir manyetik alan ve tam bir manyetik kutupluluk elde edilir."

ben onun elini tutsam. o saçımı okşasa?
kutuplar kalmasa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...