3/29/2012

29

bu sabah biraz kötü uyandım. uzun zamandır çoklukla yokluk arasında iyi uyanırken (b)öyle hissederek uyanmak garip geldi..

ses vermesem de takip ediyorum favori kadınlarımı, evet ağırlıkla kadınlarım var takip ettiklerim arasında..

...ben bugün sanki başka bir diyardayım.. meltem var içimde.. esiyor.. hem güzel hem diil.. kafam karışık.. sanki karışıklıklar hiç bitmeyecek gibi.. bazen bambaşkayız diye düşünüyorum. o başkalık bizi yoruyor ve hep yoracak gibi geliyor.. bazen başkalık çok kabul edilir oluyor.. bilmiyorum..

....
insan uyumadan iyileşmez gibi geliyor bazen de..
....

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. 'İnsan uyumadan iyileşmez'.. Ne güzel cümle..

    Bahar iyi gelsin hepimize.

    YanıtlaSil
  3. gelir depresancım, gelir bence :)

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...