2/02/2012

sıfır2sıfır2

bugün günlerden gece. biraz beyaz. yok karla bir ilgisi yok. hep benle ilgili.

uyurken dişlerimi sıkmaya başladım bir süredir..

kaç sabahtır, evden çıktıktan sonra o yeşil arabayı görüyorum. eski model. modelini bile bilmiyorum öyle bişi.. sanki eski olmasa modelini biliceksin lady! her seferinde yarın yanından geçerken  fotoğrafını çekerim diyorum.. bu karda olmayacak galiba. ama aklıma kazıdım..

senin aklına ne kazınmış olabilir?

sonra o danteller. siyah. yine beyaz. galiba taşıdığı anlamı yansıtamamış renkler.

en çok konuşan renk hangisi acaba? galiba siyah. yeşil, mavi, kırmızı falan hep kendi kategorilerindeki şeyleri anlatıyor. beyaz belki yarışır siyahla ama galiba siyah hep bir adım önde..

beyazı da severim.
seni de severim.
ama bilmiyorum rengini.

bi de galiba sizin beni anlamanızı beklemiyorum...

2 yorum:

  1. Daha once demiştim sanırım, yazdıklarını sen kendine yazıyosun. Ama ben hep kendime yontuyorum. Kendime anlamlar çıkarıyorum. O yüzden güzeller...

    YanıtlaSil
  2. evet doğru tespit ilk günden beri kendime yazıyorum.. günlük gibi burası.. isim koymuyorum ama ben biliyorum kimin, neyin ne olduğunu..

    hikayelerde küçücük te olsa kendini bulan varsa ne güzel.. sevgiler..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...