2/23/2012

hasan amca.

hasan amca piyasada kalabilmek için artık doğal ürünler satmaları gerektiğini yoksa piyasada "küçük bakkal" olarak kalamayacaklarından bahsetti.. gülümsedim. doğru söylüyor. farklılık yaratmak gerek kalıcı olmak için hayatlarımızdaki insanlar, hayatlarında olduklarımız için de öyle mi?

yoğurt almak için gittim bakkala. seviyorum ordan alışveriş yapmayı. ayağımda çorabım bile olmadan inip gidebiliyorum hasan amcaya. güleryüzlü. sevgi dolu. hemen herzaman sohbet etmeye hazır..

basit olsun istiyorum herşey. bense.. basit hayattan sanki olabildiğince uzak mıyım ne? -basitlikten kastın ne lady? böyle hep biryerlere yetişmeye çalışır gibiyim. birşeyleri göstermem ortaya koymam gerekli gibi hissediyorum. buraya gidebilirim. bunu yapabilirim. bu kadar yüksekten atlayabilir, bu kadar uzağa işeyebilirim! niye öyle ki? öyle olmasını istemiyorum ben.. dingin sakin olsa ya!.. şimdi fiziken koşturmacalı ona yapılır pek birsey yok ama ruhen oyle olmamasını istiyorum.. olmasın..

hani sessiz bir ortamada kalırsınız.. rahatsız edici bi sessizlik olur. bazen öyle hissediyorum hayatımda.. bişi yapmalıyım.. ortamı yukarı çekmeliyim.. motive etmeliyim bu benim görevim-mi?
yol bulup susmaya çalışırken. konuştu cümleler içimden..

düğüm mü oldu bişeyler ne yoksa ben mi düğümlendim?!

2 yorum:

  1. dünyanın özü donuk.

    belki o kadar sakin kalması bir şeylerin, mutlu etmeyecek bir müddet sonra. Ve umarım başarabilirsin, umarım o tadı alabilirsin lady : deli dumrul geçen zamana kollarını kavuşturup kaşını kaldırarak bak, bir müddet. bir gece. bir çay soğuyana kadar bile olsa bitiyor kötü bir şey. ne olduğunu umarım bulursun, ben bulamadım.

    hasan amcaya deli dolu bir gülücük (:

    YanıtlaSil
  2. sevgili nisa, aslında seviyorum sakinliği ama var bi karışıklık anlamadığım.. anlamaya bulmaya çalışıyorum olan biteni, beklentilerimi, onunla da konuşuyorum.. du bakalım o deli dumrul zaman nerelere alıp götürecek bizi.. öpücükler..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...