8/11/2011

rüya.

12.08/ Not: bugün Can Yücel'in ölüm yıldönümü.. rahmetle..

....
nerden başlasam ki acaba?

çok oldu sesim çıkmayalı.. tatil, koşturmaca, sıkıntılar, güzellikler derken..haftalar geldi geçti.. datça'dan bile bahsetmemişim size.. bak şimdi çok ayıpladım kendimi...


aslında yazıya başladığımda birşeyler anlatmak vardı aklımda, ama sizin için seçtiğim fotoğraflara dalınca kelimelerim uçtu gitti..






bura palamutbükü.. sakin huzurlu..






rüzgarda uçuşurken..



korkçak bişi yok tabi ki yemedim.. her akşam taze balık.. misss...


datça bölgesine özgü karasokkan kendisi.. yolunuz düşerse yemelisiniz mutlaka..



ve ikinci durağım; eski datça.




herşey rüya gidiydi..




görmüştüm önceki yıllarda ancak kalmak kısmet olmamıştı, küçük butik bi otel..bu kez başardım..



renk cümbüşü..



bana özel hoşgeldin kokteyli..


can yücel'in kaleminden..


sana açıldı pencerem..

en tatlısı...




eski datça'nın pek sevileni..


otelimizin müzik grubu.. :)


geceler..






gün güzel doğuyor burda..





müberra'nın muhteşem likörleri efenim! tadı damağımda hala!




rüya bitti mi? hiç anlamadım bittiğini... 

3 yorum:

  1. Datça'ya birkaç yıl önce bi kez gittim ve aşık oldum. Şimdi her yıl heyecanla yazın gelmesini bekliyorum, sadece datça'ya gitmek için. Palamutbükü'nde huzur bulmak için. Orası tam bir cennet. Temmuz'da ben de ordaydım, şimdi fotoğrafları görünce tekrar gitmiş kadar oldum. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür etmemişim sana sevgili springoss, ben de arada bakıp geri dönüyorum datçaya..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. rüya'yı yaşamak, seni (beni ya da onları) bu tatlı rüyadan soğutur mu? arada bir kabuslarıma geri dönmem bundandır..

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...