7/04/2011

your potential kiss!

Ve donus yolculugu basladi..size13 numarali koltugumdan yaziyorum. Birkac gunluk kacamak bitti. Biraz rengim degisti bol dinlendim/gerci haftaya yine bi tatil yapacagim kismetse ama herneyse.. Az daha otobus beni almadan gecip gidiyordu! Ne kadar ozensiz isini yarim yamalak yapan bir milletiz, bi de ustune hakli cikmaya calisiyo! O diilde yerime oturur oturmaz yanimdaki kadin 'yolculuk nereye?' Diye sordu!! Yahu zaten iki saniye once adama ucan tekme atiyordum sen ne diyosun, e istanbul otobusu, istanbula gidiyorum :))) istanbuldan kacmak kadar donmek te guzel.. Guzeldi bu tatil..baska sehirlerde yasadigimiz icin herkesin ailesi isi sorumluluklari oldugu icin ortak tarih belirlemek cok zor.. Bu 3. Yaz her durumda kacamak yaptigimiz.. ...bole iste. Simdi ben ulastigimda o beni karsilasa mesela.. Kocaman sarmalasa opse koklasa! Guzel olmaz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...