7/05/2011

ve lady yanar!

inanılmaz!
filmelerde olur ya vücudunun on tarafı pespembedir, hani kahramanımız bi bakar aynaya vücudunun ön tarafı pembe arka tarafı beyaz! hah işte o kahraman benim! çocuk gibiyim ha, dün yola çıkmadan sahilde rüzgar ifil ifil eserken kitap okumuştum, sen misin öyle leyla leyla oturan güneşte! hah işte al sana rüzgarın marifetini :s
tamam can acıması minimumda ama olsun, hiç acımıyor da diil sonuçta :/

gülüyorum halime..
ayaklarımın üstü bile kırmızı :)))

sizde ne var ne yok?
bu tatilde size foto çektim,ama henuz totomu koyup onlarla uğraşamadım.. gerçi daha çok yeğenlerin fotoğrafları ama onlardan da paylaşabilirim herhalde, ama önce evde oturabilmeliyim!

bi de pembeliğim geçene kadar ofistekiler hariç kimseyle görüşmemeliyim galiba :s

3 yorum:

  1. benimde dantel babetlerimle ayaklarım yandı.şaka gibi resmen ayaklarımın üstü desenli oldu :) kendime gülmekten başka bir şey yapamıyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben hafiften kurtuldum pembelikten sevgili banu, sonuc : on taraf daha bronz :)) senin dantel desenlerin nasil? :))

    YanıtlaSil
  3. benimde baya geçti ama ilk günlerde çıplak ayaklayken çok komik oluyordu. ortada tek ince çizgi ve dantel desen keşke fotoğraf çekseymişim :D

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...