7/04/2010

lady tatile gider! (vol1)

hellooov,

yaz döneminde istemeden araya büsürü zaman giriyor! bendeniz aynı tempomda (x2 belki) devam ediyorum yeryüzü serüvenime! fena diilim! keyfim yerinde (denebilir). tek bir eksiğim var; aşık olmam lazım! şöyle deli deli. kalp atışlarımı değiştiren, beni güzelleştiren bir aşk! :)

ihtimal? 

bilmem! belki! umulmadık zamanda oluyor ya bunlar, belki önümüzdeki günler o "umulmadık zamanlar"dandır, olamaz mı?  umudum var!

bir hafta olmicam buralarda, yenilenip dinlenmek aklımdaki, biraz da bronzlaşırım belki (pes etmesem güneşin altında yatmaktan). döndüğümde tanımazmışsınız beni mesele hehehehe :))
evet havaya girdim :) valizim hazır. bikinler, güneş gözlükleri, alıp alıp başumcuma istiflediğim kitaplarım! bikini normal tabi de şu benim gözlük sevdamı napıcaz :s durun size son aldığım gözlüğü gösterimm, yok ben foto falan çekemicem hemmeeenn 2-3 dak içinde internetten buluyorum veee ekliyorum efenim; büyruunnn :)



oyalanıcak bişiler olması güzel. merakımı uyandıran şeyler var etrafmda. yoksa çok sıkıcı olurdu herşey. etrafımda pır dönerken (ilgimi çekmeye başlamışken hatta) uzaklaştırmayı başardığım o, uzaklardan hala gelemeyen sevdiceğim ve çok çok az tanıdığım sen..

var bişiler hayatı renklendiren,
artık bir de yeşil gözlüğüm!

öpüldünüz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...