10/29/2014

yirmi dokuz.

sonra onlarca onlarca düşünce.

çok yorucu bu uzun günler. çalışmak insanın akıl sağlığı için gerçekten iyi. hayat ise bir kalabalık bir çok yalnız. ama sizin istediğinizi kadar kalabalık, istediğiniz kadar yalnız.

..hele bugün çok zamanım vardı düşüncelere. sahile indim. kitabımı aldım. okuyabiliyorum bu ara. zaman zaman okuyamazsınız ya. bu dönem onlardan değil. okuyabiliyorum ve hissediyorum da okuduklarımı. güzel bir duygu.

sonra diyorum ki bu benim zorluk diye isimlendirdiğim hiçbirşey aslında zorluk değil. başka birşey. şımarıklık de. zayıflık de. güçlü olma çabası de.. diil ama korkmak de. başak başka şeylerin hepsinden biraz belki. ama zorluk değil.

özlüyorum.. ama günün sonunda gitti kalmadı sevgisini hissettiğim de.


insan önce kendini affetmeli herşeyde. ve kendini sevmeli.
sizin kendinizi sevdiğiniz ve kıymet verdiğiniz kadar sevip değer veriyor herkes.
ve sevgi affetmekten ve değer vermekten geçiyor.

kasım belki başka olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...