6/03/2014

oy oy çok olmuş.



uzun zamandır yazmıyordum bloğa.. hele mim o oo yıl oldu desem yeridir.. ama sevgili öküzden gelmiş. ses etmemek ayıp olur. şöyle sorular gelmiş;

- Blog Açma Hikayeniz Nedir?
etrafta birşeyler yazılmış ama bir türlü tek biryerde olamayan notlar yazılar olurdu. birilerinin eline gecerdi. çekinirdim biraz.. özel ya hani yazdıklarım.. özel gizli..
hem yazdıklarımla kendim olmak, hem de tanınmak istememekle başladı. yazdıklarım hep ban kalsın kimseye anlatmak zorunda olmiim istedim. hem anlşılmak hem anlaşılmamak.

- Blog İsminiz Nereden geliyor?
bana lady diyen bir arkadaşım var. o ara çokça söylerdi. hoşuma giderdi sanırım. yakıştırıyordum herhalde lady yi kendime. öyle deneme yanılma oldu da bitti..

- Hangi Mevsimi Seversiniz?
ilkbahar insanıyım ben. ışığa aydınlığa ihtiyacım var. ılıman bir havaya. hiç te inanmam kışın doğdum ben kış çocuğuyum bık bık diyenlere. hiç alakası yok onunla. bak bana baya kış çocuğuyum ilkbahar olmadan toparlanamıyorum!

- Bu Mevsim Size Neyi Çağrıştırıyor?
yenilenmeyi.

- Kırmızı Ruj mu, Eyeliner mı?
kırmızı ruj sürünce filmlerde annesinin rujunu (annem buna örnek olacak biri değil) süren küçük çocuklar gibi hissediyorum. kadınlar seksi hissederler bense emanet hissediyorum o ruju dudaklarımda. eyeliner iyidir sadece bu iki seçenek varsa. ama ille de allık & göz kalemi..

- Blog Yazmak Sana Ne Kazandırdı?
bir (çok özel) sevgili. tanışmasam da hepsiyle 4 çok tatlı blogger depresan, çello çalan kedi, kutupayusu ve aylak kedi. ama çoğu kayıp bir süredir :/

- Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
ne biliim bazen biri bazen diğeri.

- En Çok Etkilendiğin Film
zor oldu bilemedim.

- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
roman sanki.

- Hangi Tür Film/Kitap
animasyon. roman.

- Öğrenci Olmak mı, İş Hayatı mı?
öğrenci.

-Kitap Okumak mı Film İzlemek mi?
film galiba. konsantrasyon problemim oluyor son yıllarda. anca tatilde kitaba kanalize oluyorum koca yılın acısını çıkarır gibi.

- Klasik Giyinmek mi, Spor Giyinmek mi?
plaza insanıyım ben. plazada klasik. var içimde de biraz kokoşluk. yaşlandıkça büyüdükçe diyelim yada herneyse işte o spor giyinmeye başladım. günlük hayatta spor.

- Almaktan Asla Vazgeçmeyeceğin Şey Ne?
malesef ayakkabı.. ve beyaz t-shirt.

- En Sevdiğin Yemek?
bilmem ki etçil biriyim herhalde. her türlüsü..

- En Sevdiğin Dizi?
sürekliliği yok izlediklerimin hangisi hangi gün pek bilmem ne gelirse..

- Özel Bir Yeteneğin olsa Bunun Ne Olmasını İsterdin?
gereçkten ihtiyacı olan birilerini mutlu etmek yada sağlık vermek.

- Hasta Olmanın En kötü Yanı?
yalnız olduğunu çok hissetmek.

- Alınacaklar Listen Var mı, Top 5 Nedir?
bin yıldır fotograf makinası almak istiyorum. yoksa istemedigim için mi almıyorum bilemiyorum artık. onun haricinde her an herşeyi alma potansiyelim var. pıt pıt bi bakmışsın elimde 5 poşet :s

- İlk Aldığın Makyaj Malzemesi Nedir?
kimbilir.. annemin göz kalemleri vardı onları kullandım uzunca bir zaman. hala saklarım. ruj çok sürmem allık almıştım galiba.

....
pek okunduğumu sanmıyorum artık :(
o yüzden sen okuyan hangi ziyaretçim isen seni mimliyorum :)
ama yazmaya gönlün olursa pls bir ses/yorum et hemencecik okuyayım.

öperim herkesleri.

2 yorum:

  1. Hahaha güldürdün beni :)) bık bık işte; uok kışın dogdum kış seviyorum yazın dogdum yaz seviyorum :p

    YanıtlaSil

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...