4/14/2014

yine.

alışveriş yapmamdan anlayabilirsiniz mutsuzluğumu. evet ben o tipik kadınlardanım. ya alışveriş yapar ya saçlarında değişiklik.. ben alışveriş modeliyim. 

mutsuz hissediyorum. gitmem gerektiğini biliyorum ama gidemiyorum. gitmiyorum. herneyse o. 

kalabalık günlerin özlemini duyuyorum. aynı masa etrafında sohbetli şamatalı kahkahalı. sohbete bir güzellik kondurucasına bir kadeh kondurmak ve kalabalıkta sevdiğimi de kondurmak o en güzel köşeye. gülümsemek. gerçekten var öyle biri dememek. kendimi çektikçe çekmemek. herşeyin bittiğini göre göre çırpınmamak. ve özleme kapılmamak. kimsenin beni özlemediği, istemediği gibi ben de özlememek ve istememek istiyorum.

çok şey mi istiyorum?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...