3/09/2014

pazar sabahı.


erken bir kahvaltı planı.. ötelenen saatler.. ama bunlar olurken erken kalkıp sonra uyuyamayan bi lady..

rüyamda yine iş görüyorum bir süredir.. ama güzel rüyalar da görüyorum yanında.. sonra onunla bi şekilde uyuyorum. kıyamıyor bana. uyumak istiyor belki... ama gittiğinde de kıyamıyor, kaldığında da kıyamıyor. ne büyük karmaşık bir rüya..

var olduğu söylenen farklı gözler hayatta.. işe yarasın diyorum.. bir türlü yarmıyor. belki de o göz yoktur da sadece o gözüktüğü kadardır.. kimbilir..

evlilikler, boşanmalar, evlenmek isteyenler, evlenmekten korkanlar, kocasından sıkılanlar, kocasının varlığını unutanlar hikayeler, masallar....

annem daha iyi.. iyileştik sayıyorum artık çok şükür.. güçlü kadın annem. güçlü ve baskın bir kadın. yoktan var eden, yol arkadaşını kaybeden, küçük kızını henüz evlendiremeyen ve onun bir ev aldığını göremeyen şimdilik..

..
kendimle olan yolculukta soz günlerde mutluyum. en bozulduğum heveslerimi deneyememek, başlayamamak hatta.. yapmaktan mı kormak yoksa gerçekten yapmayı hiç istememek mi?.. heves işte adı üstünde ladycim..

senden beklenenler, senin beklediklerin.. hayatın sana sundukları ve senin tırnaklarınla alman gerekenler.. ve varlığını hiç farkedemediğin güzellikler..

hep mi güzellik? yok cnm, bazen o güzel olmayanlar da güzellik.. sahip olduklarına şükretme hali..

ama diyorum ki; birileriene ulaşmaya çalışmaktan yoruldum. işte öyle zamanlarda gitmek istiyorum.. öyle gitmek istiyorum ki gidip bir daha hiç dönmemekten korkuyorum..

sahi ben gerçekten lady miyim?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

daha önce nolmuş ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...